سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اینجانب، ابوحیدر

قسم به قلم، که اگر نبود، از دوریت دِق میکردم!

یا مَنْ اَخْرَجَ یُونُسَ مِنْ بَطْنِ الْحُوتِ

خداوندا !

یونس نبی چند بار ذکر «لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین» رو سر داد تا از شکم ماهی نجاتش دادی؟؟؟!!

به منم یاد بده

شاید منم از شکم ماهی دنیا نجات دادی

خدایا!

شکم ماهی دنیا خیلی تنگ شده

شکم ماهی دنیا خیلی تاریک شده ،

خدایا "یخرجهم من الظلمات الی النور" لطفا 

أعوذ بالله من الشیطان الرجیم

وَذَا النُّونِ إِذْ ذَهَبَ مُغَاضِبًا فَظَنَّ أَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَیْهِ فَنَادَى فِی الظُّلُمَاتِ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ

و ذوالنون را [یاد کن] آنگاه که خشمگین رفت و پنداشت که ما هرگز بر او قدرتى نداریم تا در [دل] تاریکیها ندا درداد که معبودى جز تو نیست منزهى تو راستى که من از ستمکاران بودم

صدق الله العلی العظیم

یا علی مدد

اینجانب ابوحیدر